Bestellen & Betalen

Wij streven ernaar het bestellen en betalen van producten zo eenvoudig mogelijk te maken. Om het bestellen en betalen goed te laten verlopen informeren wij je hieronder uitgebreid over het bestel- en betaalproces.

Het plaatsen van een order is vrij eenvoudig. Mocht je er onverhoopt niet uitkomen, dan vind je hieronder een instructie voor het plaatsen van een order.

  • Plaats je gewenste producten in het winkelmandje en klik vervolgens op “afrekenen”.
  • Hierna kom je terecht op de afrekenpagina. Uiteraard kun je zonder account een bestelling plaatsen, maar het aanmaken van een account is voor toekomstige bestellingen erg handig.
  • Vul indien nodig op deze pagina het factuur- en afleveradres in.
  • Kies je verzend- en betaalmethode en controleer je bestelling.
  • Na het plaatsen van je bestelling kom je terecht in de betaalomgeving van je gekozen betaalmethode.
  • Na het afronden van de betaling ontvang je een bevestigingsmail met alle gegevens van jouw bestelling.
  • We houden je via de mail op de hoogte over jouw bestelling.

Voor het betalen van je order kun je kiezen uit meerdere betaalmethodes. Hieronder vind je meer informatie over de verschillende betaalmethodes.

Betaalmethodes

Afhankelijk van het land waar je woont kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes:


iDEAL

iDEAL

iDeal is een online betaalmethode waarmee je op eenvoudige wijze aankopen kunt doen via je eigen bank. Met iDeal betaal je veilig en vertrouwd. Dit kun je doen via de mobiel bankieren app op je telefoon of in de internetbankieromgeving van je eigen bank. Voor een betaling met iDeal hoef je je niet te registreren. Je kunt iDeal gebruiken als je bankiert bij de bij iDeal aangesloten banken.

Een betaling via iDeal werkt als volgt:

  • Je kiest bij het afrekenen voor de optie “iDeal” en selecteert je eigen bank.
  • Vervolgens kom je terecht in de betaalomgeving van je bank en voer je het rekeningnummer en pasnummer in. Kies daarnaast de manier waarop je wilt betalen (bijv. Rabo Scanner of QR-Code).
  • Klik op betalen en je bestelling is afgerond. Je ontvangt een bevestigingsmail met de details van je bestelling. De betaling is direct zichtbaar op je rekeningoverzicht.

Bankoverschrijving

Je kunt je bestelling ook betalen door middel van een bankoverschrijving. Betalen per bankoverschrijving werkt als volgt:

banktransfer
  • Je kiest bij het afrekenen voor bankoverschrijving.
  • Nadat je de bestelling bevestigd hebt, ontvangt je een e-mail van ons met instructies.
  • Onderin deze e-mail staan al onze gegevens vermeld die je nodig hebt om de bankoverschrijving te doen.
  • Vermeld alsjeblieft het ordernummer als opmerking bij de overschrijving.

Bankgegevens

Naam: D.H.S. Services
IBAN/Bankrekeningnummer: NL55INGB0008485075
Adres: De Trompet 1715, 1967 DB, Heemskerk, Nederland
Bank Naam: ING Bank
Adres: Bijlmerdreef 109, 1102 BW, Amsterdam, Nederland
BIC-code Bank: INGBNL2A
(Codes die nodig zijn voor een Europese Bankoverschrijving kunnen een andere naam hebben in uw land. BIC-code kan ook Sort-code of Swift-code genoemd worden. Indien uw bank-software of -interface 11 cijfers voor de BIC-code vereist, kunt u de volgende BIC-code gebruiken: INGBNL2AXXX)


Pay By Bank

Pay By Bank is een betaalmethode die vergelijkbaar is met het Nederlandse iDEAL. Op dit moment zijn al veel banken aangesloten bij Pay By Bank. Het is een gegarandeerde online bankoverschrijving. Dit betekent dat de betaling direct wordt ontvangen en jouw bestelling snel kan worden geleverd.

  • Kies voor een betaling met “Pay By Bank”.
  • Kies je land en de bank waarmee je wilt betalen.
  • Hierna log je in op de internetbankieromgeving van jouw bank.
  • Alle betalingsgegevens zijn al voor je ingevuld, je hoeft alleen nog maar toestemming te geven. 
  • Nadat de betaling is voltooid, ontvang je een bevestiging en wordt de bestelling zo snel mogelijk verzonden.

Contant geld opsturen (alleen euro's)

contant

Naast het online betalen en betalen via bankoverschrijving is het ook mogelijk om je bestelling contant te betalen. Alleen euro's zijn toegestaan. Geen cheques of lokale munteenheid. Als je kiest voor deze optie dien je het geld contant op te sturen. Wij adviseren om het geld aangetekend te versturen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor geld dat kwijt raakt. Contant geld opsturen doe je als volgt:

  • Je kiest bij het afrekenen voor de optie “Cash Opsturen”.
  • Nadat je de bestelling hebt afgerond krijg je een bevestigingsmail met daarin de details over de betaling en het adres waar het geld heen gestuurd dient te worden.
  • Houd er rekening mee dat de order pas wordt verstuurd nadat de betaling is ontvangen.

Bancontact

bancontact

Belgische rekeninghouders kunnen met Bancontact middels hun bankpas online aankopen doen. Zij beschikken over een kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. Met Bancontact betaal je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je bestellingen. De betaling van je bestelling is met enkele seconden gedaan. Je rekent met behulp van specifieke beveiligingsmethodes af in de vertrouwde betaalomgeving van je bank.

Een betaling met Bancontact/Mister Cash voer je als volgt uit:

  • Kies voor Bancontact/Mister Cash als betaalmethode.
  • Voer het kaartnummer wat op je Bancontact-kaart staat in.
  • Vervolgens kom je op de beveiligde omgeving van je eigen bank terecht. Daar log je in met je telefoon of kaartlezer.
  • Bevestig de transactie. Nadat je de transactie hebt bevestigd krijg je nog een bevestiging van de geslaagde Bancontact/Mister Cash betaling.

Billink

billink

Met Billink kun je achteraf betalen. Billink is de meest populaire aanbieder van achteraf betalen in Nederland. Niet voor niets is Billink populair. Aankoopbescherming, digitale beveiliging, niet goed - geld terug en dat allemaal zonder extra kosten. Zo werkt het:

  • Kies voor Billink bij het afrekenen.
  • Vul je gegevens in.
  • Je bestelling wordt geleverd.
  • Je ontvangt een factuur per e-mail.
  • Je betaalt de factuur binnen 14 dagen.
  • Het actuele bedrag kun je altijd terugvinden in de Billink app.

Creditcard

creditcard

Het is niet mogelijk om te betalen met een creditcard. Creditcardmaatschappijen vragen een hoge vergoeding voor het gebruik van creditcards. Dit bedrag wordt ingehouden op de betaling die de winkel ontvangt. De tarieven die creditcardmaatschappijen gebruiken, schommelen rond de 10%. Dit bedrag wordt natuurlijk door de winkels doorberekent aan hun klanten. Wij vinden dit een te hoge commissie, zeker als je het vergelijkt met een kostenloze banktransactie.

Een andere reden waarom er geen gebruik wordt gemaakt van creditcardbetalingen is dat de online winkel te maken heeft met fraudes. Er worden namelijk aankopen gedaan met gestolen creditcards. De winkel stuurt onwetend de producten op naar de frauderende klant. Uiteindelijk ontvangt de winkel de betaling niet, maar krijgt het wel een boete van de creditcardmaatschappij. Ook deze kosten maken we liever niet.

Mocht je toch graag gebruik willen maken van een betaling via creditcard, dan zou je dit via Transferwise of Western Union kunnen doen. Echter rekenen deze partijen ook een vergoeding. Wij vergoeden dit bedrag niet.


Omdat we veel minder kosten hebben zijn we de goedkoopste online headshop in Europa!


Blik

blik

Blik is met name in Polen een populaire manier van online betalen en ook in Roemenië en Oekraïne groeit Blik in rap tempo. Je kunt er geld mee opnemen en storten en betaalverzoeken sturen maar dus ook veilig betalen bij Dutch Headshop. Alles dat je nodig hebt is een smartphone met internetverbinding en de app van je bank. Blik wordt ondersteund vanuit de volgende banken: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, Noble Bank, BNP Paribas, Credit Agricole, Bank Pekao S.A., Spółdzielcza Grupa Bankowa, BPS Bank, Nest Bank and EnveloBank.