KLANTENSERVICE

Informatie en uitleg
Alle informatie over VerzendenBetalen en de Meest Gestelde Vragen op een rij. Verder zijn er veel artikelen met informatie en uitleg over producten. 

Online sinds 2001
Sinds 2001 zijn wij actief als online webshop, voorheen met rollmate.nl en vanaf 2006 met Dutch-Headshop.com. Wij begrijpen als geen ander dat een online winkel alleen succesvol kan zijn als de service voor de klant zo hoog mogelijk is.

Ruime openingstijden en contact mogelijkheden
Onze klantenservice heeft ruime openingstijden en meerdere contact mogelijkheden. We zijn op werkdagen van 9 tot 21 uur bereikbaar via: Telefoon, E-mail, Facebook, Twitter en WhatsApp. Op zaterdag staan we van 12 tot 16 uur tot uw beschikking.

De Taal van Dutch-Headshop Klantenservice
Bij Dutch-Headshop kun je met al je vragen terecht bij de klantenservice. We begrijpen je prima in vier talen. Stel daarom gerust je vraag in het Nederlands, Engels, Duits of in het Frans. Omdat wij ons het beste kunnen uitdrukken in het Nederlands of Engels, krijg je van ons via de chat of e-mail antwoord in het Engels. Als je zelf moeite hebt met het begrijpen van de Engelse taal: Geen probleem. Geef dit even aan in je bericht en wij doen ons best om je in jouw taal te woord te staan.

Verbeteren van onze service
Wij zijn continu bezig om onze service te verbeteren, je mag ons dan ook altijd mailen met tips en suggesties. Zelfs als je ontevreden bent over een van onze producten kun je altijd even contact opnemen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dutch-headshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Jouw reactie is voor ons een kans om onze service te verlenen en te verbeteren.

Contact Customer service 
Aangegeven reactietijden gelden tijdens kantooruren (Werkdagen: 9:00-21:00, Zaterdag: 12:00-16:00)
 Bel +31 251-206 268 Direct contact
 Stel je vraag op Facebook Antwoord binnen 1 uur
 Stel je vraag op Twitter Antwoord binnen 1 uur
 Stuur een e-mail Antwoord binnen 2 uur
 WhatsApp naar 06 24 579 753  Antwoord binnen 1 uur
Dutch-Headshop is aangesloten bij:

VLOS
Nederlandse vereniging Smartshops.Door overheid erkende branche-vereniging voor (online) smartshops.

KiyOh
Onafhankelijke klantenbeoordelingen. Wij vinden de mening van onze klanten erg belangrijk