Veel gestelde vragen

Dutch Headshop streeft er naar jou zo volledig mogelijk te informeren over haar producten en dienstverlening. Hieronder vind je de veel gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel dan je vraag direct aan Dutch Headshop via Contact Je ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord op de gestelde vraag.

Nee, we versturen de artikelen in blanco enveloppen en pakketjes. Bij afzender staat alleen onze postcode en huisnummer.

 

Rechts ziet u enkele voorbeeldfoto's van onze neutrale pakketten.

packages

Je doet de betaling aan D.H.S. Services onder vermelding van het bestelnummer. Volledig discreet dus.

Dutch-Headshop draagt het risico van beschadiging en verlies van de artikelen tijdens het versturen naar de klant. Dit staat ook beschreven in onze Algemene Voorwaarden.

Ja, voor alle aankopen geldt een zichttermijn van 7 dagen. De zichttermijn houdt in dat de klant het recht heeft binnen 7 dagen de artikelen zonder enige verplichting zijnerzijds in originele verpakking te retourneren. De geretourneerde artikelen mogen niet gebruikt of beschadigd zijn. Tevens dient de klant alle voorwaarden voor terugzending na te leven. De kosten voor de retourzending komen ten laste van de koper.

Na ontvangst van de zending en goedkeuring van Dutch-Headshop over de staat van de producten, wordt binnen 14 dagen het geld van de koper teruggestort.

Creditcardmaatschappijen vragen een hoge vergoeding voor het gebruik van creditcards. Dit bedrag wordt ingehouden op de betaling die de winkel ontvangt. De tarieven die creditcardmaatschappijen gebruiken, schommelen rond de 10%. Dit bedrag wordt natuurlijk door de winkels doorberekent aan hun klanten. Wij vinden dit een te hoge commissie, zeker als je het vergelijkt met een kostenloze banktransactie.

Daarnaast heeft de online winkel te maken met fraudes. Er worden namelijk aankopen gedaan met gestolen creditcards. De winkel stuurt onwetend de producten op naar de frauderende klant. Uiteindelijk ontvangt de winkel de betaling niet, maar wel vaak een boete van de creditcardmaatschappij. Ook deze kosten maken we liever niet.

Doordat wij geen creditcard gebruiken, maken wij veel minder kosten en zijn wij de goedkoopste online headshop in Europa!

Wij garanderen je de ontvangst van het pakketje. Dutch Headshop is al meer dan 10 jaar actief met online winkels en wij staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Je bent verzekerd van het ontvangst van jouw bestelling door PostNL.

Wanneer er nog niet betaald is, kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. De oude bestelling verdwijnt vanzelf als er niet betaald wordt.

Is er al betaald? Dan kan de bestelling helaas niet meer gewijzigd worden. Je kunt deze retourneren of weigeren als de bezorger langs komt. Dit komt omdat ons verzendproces geheel automatisch verloopt.

Wij versturen alleen orders binnen Europa. Hier vind je een gedetailleerde lijst: Landen waar we orders heen sturen.

Daarbij hebben specifieke producten extra verzendrestricties. Hoewel alle producten in de webshop volledig legaal zijn in Nederland, hoeft dat in het land van bestemming niet het geval te zijn.
Deze verzendrestricties worden aangegeven bij de betreffende producten. Tevens worden de beperkingen voor producten gecontroleerd bij het opgeven van de bestemming van je bestelling. Zo weet je zeker dat jouw bestelling mag worden verstuurd naar het door jou gekozen land.

De bankgegevens op onze website en in onze e-mail zijn juist. Als je vanuit een ander land dan Nederland een bankbetaling doet, zorg er dan voor dat je een Europese of internationale overschrijving kiest. Als je een internationale overschrijving doet dan kun je deze gegevens gebruiken:

Naam ontvanger:
D.H.S. Services
Wijkermeerweg 44 E
1948 NW Beverwijk

IBAN / Account number: NL55INGB0008485075
BIC-code Bank: INGBNL2A

Bank Name: ING Bank
Address Bank:
Bijlmerdreef 109
1102 BW Amsterdam
Netherlands